Perkelt

Bográcsoztunk a hétvégén. Öcsém felajánlott egy adag őzhúst, vettem mellé marhalábszárat, jó három és fél kilót. Két szép darab lábszárat kaptam a hentesnél, egyiket már össze is vágtam mikor eszembe jutott, hogy ilyen szép húst fotózni is kellene.

 

Nem akartam a túlfűszerezés hibáját elkövetni, a pácoláshoz is csak egy kanál mustárt, kevés sót, egy hámozott parit és kb másfál deci vörösbort használtam.

 

Jött még hozzá a jó másfél kilónyi csontos őzhús.

 

A hagymát szigorúan zsíron pirítottam, paprikát nem dobtam bele, csak a húst pároltam-pörköltem saját levében.

 

Ment bele persze még víz is, meg a szokásos őrölt paprika, fokhagyma, babérlevél, törött bors, kömény.

 

Gyula barátom főtt krumpli tört össze a tányérjában, arra szedte a pörit.                         

 

Mi meg tésztával. Finom volt.