Vaddisznócomb

Kaptam egy szép szeletet a vaddisznócombból. Csak enyhén sóztam, borsoztam, meghintettem kakukkfűvel, kevertem egy vörösboros-mustáros pácot, azzal jól bekentem,  megtűzdeltem fokhagymával és pihentettem egy délelőttöt.

 A terv az volt, hogy alacsony hőfokon, de hosszasan fogom sütni.

A tepsi egyik felébe került a hús, a másikba a karikákra vágott krumpli, rá vékony szalonnacsíkok. Kevés olajat öntöttem alá, betakartam fóliával, a sütőt 140 fokra állítottam és kimentem kertészkedni.

  

 

 

 

 

 

 

 

Két óra elteltével néztem be a sütőb, és konstatáltam van még időm a paradicsompalántákat is elültetni. A vége előtt fél órával levettem a fóliát.

Pont olyan lett amilyet szerettem volna: a hús omlós, teli ízekkel - egyszóval finom. Száraz vörösbort ittam hozzá.

Címkék: vaddisznó, vadhús