Bátorság

A cigány a vásárban árulja a lovát. Vevő nézegeti, kicsit vezetgeti a lovat, ám az nekimegy a falnak.

- Te cigány! Ez a ló vak, a szentségit!

- Á, dehogy instállom, csak bááátor. Nagyon bááátor. 

Amúgy prűd vagyok (de tényleg) de most bátor leszek.

 

Fodrászomnál (szemrevaló, 'belevaló' csaj Zsuzska) voltam a minap, beszélgettünk, halakról is. Mondta, hogy van egy vicces halas fotója, ha bátor vagyok tegyem fel a blogra.  Mondtam semmi gond, én bátor vagyok. Ma elküldte..... hmmm, hosszasan gondolkodtam: tényleg elég bátor vagyok-e. Aztán úgy döntöttem kettőig bátor leszek, ugyanis akkor megy haza gyermekem a suliból.

 

A kép akár lehet összerakott is, de kétségkívül nagy fantáziára vall. Azért egy kicsit kicsinyítettem...

Nos, itt az idő, a bátorságom most már csak ezt engedélyezi, később már talán ezt se: