Vízen a csónak

Vízre tettük, kezdődik a szezon. A műgyantával borított csónak nem igényel különösebb karbantartást, azért én most egy kicsit belülről rendbe raktam.

 

 

 

 

Kitisztítottam, lesikáltam, aztán 5 liter lenolaj, egy liter vékony lazúr keverékével alaposan lekentem.

 

 

A munkához igazi száraz, meleg időt fogtam ki, csak úgy szakadt rólam a víz - igaz a faanyag is jól itta magába az olajat.

 

 

 

Azért pihentünk is, vagyis kirándultunk: csináltunk egy klasszikus csónakos Tisza-tó túrát.

 

A jól bevált útvonal: Poroszlóról fel a Kis-Tiszán ki az élő Tiszára, ott fel a hídig. Ebéd a Fehér Amúrban, aztán strandolás az élő Tiszán. majd vissza a VI.-os öblítőcsatornán a tározóra. 

 

A nagy melegben a tározó is csendes volt.

 

Napnyugtára pedig még az enyhe szellő is megállt.