Láng-kezű Edward

 

szoval par napot lentvoltunk a balatonnal, egy percet se horgasztam, de
elmeny az volt, elso reggel 6 korul kimentem a levegore, es tuzrakoban
kezdtem tuzet gyujtani... persze egy 5literes benzinkannaval akartam a
vizes agakat meggyujtani, mitmongyak sikerult, a tuz meggyulla, lang
felcsapa, en megijede, benzin kiomole kezemre,de akkor mar minden langola,
(mondjuk a tuzrako hely izgatott a legkevesbe), de kezemben a kanna is
langola es a kezem is konyekig...  elfogott a panik eldobtam a langolo
benzinnel teli muanyag kannat es szaladtam a szolo koze mint a sztiven
szenegal az erodben, kozben gondolom messzirol jol mutathattam amint
hadonasztam  langolo kezzel, kozben fostam rendesen, ha ez felrobban meg
repulni is megtanulok, aztan a csaphoz rohantam es elkezdtem oltani a
kannat vizzel....... a benzin sistergett, a kanna szaja langolt, a kezem
kialudt, kozben rajottem addig nemrobban amig nemkap levegot, de  a kanna
kezdett eldeformalodni, a nyaka mar egett, es ekkor jott az otlet:
letakarom egy ronggyal... es lass csodat elaludt... kozben csalad felkelt,
megdicsertek milyen ugyes vagyok, es milyen szepen fogok mutatni a strandon
azzal a vilagoskek vodorrel a kezemben amiben az egesserult kezemet
hutom...  de vonyercvashegyen a patikaban vettem valami helyileg kevert
egesre ajanlott csodakenocsot ami tenyleg jo, a vezetes is jolment
jegakkuval tomott vodorrel a kezemen, es tulkepp Zalaegerszegig csak
ketszer tevedtunk el ami  a reggeli stressz es a rosszul kitablazott
akvapart (ami Park, de egy b...szott arnyekot veto fa sincs benne)  miatt
volt, de odaertunk, a belepojegy borsos, de aki elvezi a csuszast annak
megeri, nalunk asszony nemcsuszott, gyerek csak immel-ammal, de bezzeg
en... meg keves vendeg volt sikerult  mindet kiprobalnom, de delutanra mar
hosszu sorok voltak kiveve a ket sarga csuszdanal....ertheto okokbol: egy
srac mondta leerve a  'fogadomedencebol' kijove a  baratnojenek: ha ide
megegyszer felakarnek menni  akadalyozz meg!!!!  de engem nemakadalyozott
senki, igaz minden csuszas utan megfogadtam hogy tobbet nem, aztan
felertem, minden csuzda elott feloras sor, a sarga ures .... hat uuccu
neki.szoval leharcoltam magam rendesen, a penteki esonap joljott mert
szombaton strandkezilabdaztam (befertem - igaz csak cserepadosnak a
keszthelyi csapatba,  es szetlovessel lettunk masodikak)  es a hazajovetel
a buveszetek volgyen mar enyhe visszarazodas volt a mindennapok stresszel
teli varosi zurzavarahoz.