vándorcsuka

ez sem friss történet:

tegnap estefele hazaerve  a csaladi bevasarlasbol belepve a kertbe elhultem
... a garazs  bejaratanal majdnem raleptem valamire: visszahokoltem es
megegyszer megneztem: jesszusom, tenyleg jol latok: a vizes fuben egy
kaszako kis csuka... ledobbentem, ertetlenul neztem..... egy csuka a
kertben.... idemaszott vagy most mivan??? a  szomszedbol maszott ide???  na
ne aranyom, almodol... dehogyafrancba akarhogy is nezem ez csuka.... a kerti
tavam van innet vagy 20,30 meter...igaz, hogy esett az eso delutan, de azer
megsemar.....  o... es akkor eszembejutott 4-5 eve mikor elhataroztam
marpedig en kerti tavat epitek elkezdtem adagolni a dolgot a zasszonynak:
ude folt a kertben, egy kis elo termeszet satobbi... es gyonyoru halakat
teszunk majd  bele, egzotikus, szines, stb. es mondtam kepzeld van mar par
eve az orzsagban afrikai harcsa, ami  gyorsan no, igenytelen finom a husa
es tulkepp uszoholyagjat tudokent is tudja hasznalni,  ejszakankent
kimaszik a partra es lelegeli a fuvet a to korul, akar a funyirot el is
adhatjuk,  az afrikaiak az ejj leple alatt lenyirjak a fuvet aztan reggelre
szepen visszamasznak a toba.... asszony lenyugozve hallgatott, talan meg
kerdezett is hogy nappal mit esznek vagy ilyesmi, aztan par perc mulva
leesett neki esjol elkuldott....  aztan tegnap delutan kicsit meg  ezen
vigyorogtam, a kiscsukat megprobaltam ujraeleszteni levegoztetovel, meg par
oraig adott eletjelet aztan bedta a kulcsot. vegulis macska janosra
gyanakszom,  valahogy csak segitett a kiscsukesznak odaig elbicegni...
most azthiszem meg egy csuka van a toban, vegulis nagy rablasokat nem
produkaltak eddig sem, igaz a multkor kulonfele fahalakat probaltam  ki
(szerencser horog sem volt a halon) amikor alulrol olyan vadul rontott ra
a kiscsuka a fahalra hogy ijedtemben majdnem eljtettem a botot...