Pünkösdi peca

A hosszú hétvégén egy gyúrói horgászatot is megejtettünk. Reggel a halőrháznál nem bíztattak, de mi azért becuccoltunk a túlparti kedvenc helyünkre.

Két feeder botot szereltem, majd megreggeliztünk, megkávéztunk. Nehezen indult a hal, pár keszeg jött csak, ellenben mellettem a szomszéd kolléga egy szép amúrt szákolt, Megkért, hogy fotózzam le a hallal, az én gépemmel is csináltam egy képet, íme:

aDSC03811.JPG

Aztán nálam is beindult az üzlet, szép keszegek, kárászok jöttek, de bizony az első potyka szákolás előtt meglépett.

aDSC03812.JPG

Megélénkült a szembeszél, a  kárászok kapókedve is alább hagyott, már a pakoláson gondolkodtam mikor benézett egy kisebb pontyocska. Természetesen újra dobtam, még fél órát adtam a következő halnak, de több potya nem jött.

Misi cica otthon megörült a halaknak, rögtön szagmintát vett tőlük.

aDSC03820.JPG

Aki mozdult azt leteperte.

aDSC03831.JPG

Halpucolás közben természetesen körülöttem sertepertélt, és bizony örömmel fogadta a halfalatkákat.

A keszegek apraját és pár kárászt  a gerinc mellett kettévágtam, a húst a gerincről lefejtettem, a bordaszálkákat kihúzgáltam és a húst jól beirdaltam. Az így kapott féltenyérnyi szeleteket jól beirdaltam és egy citrom levével meglocsoltam. Hűtőben pihentettem őket, majd estére ezeket grilleztem meg, Nagyon finom lett,és szinte teljesen szálkátlan.

aDSC03854.JPG