Vendégposzt II. rész

 

Dec 4.  -  Vasárnap


Szeles időt jósoltak a mete-urológusok, ennek ellenére mégis bementem a tározóra az előző napok helyszínére.

Azonnal beálltam a nyílt vízen az előző napi nagyobbik süllő fogásának a helyére (milyen  jó is a gps!).  Egy kishalast szereltem, aztán elővettem a pergető pálcám. Pár perc után a kishalason beköszönt egy másfelesforma csuka. Jóreggelt!

Arréb álltam, tekertem a műcsalin kettőt, és már jött is egy süllő. Szép, olyan kettes forma. Újradobtam: megint koppintás. Gyakorlatilag akárhova álltam mindenhonnan kipergettem egy süllőt, ilyet még sose értem meg:-)

Egyszer csak a semmiből felbukkant a ködben viszonylag közel egy másik csónak.  Átengedtem nekik a pályát és elmentem bóklászni a partszélekbe - ahogy várható volt
nem is fogtam semmit. Egy idő után megunták a fiúk és elmentek, így amint megnyugodott a pálya visszamentem.

Második dobásra jött volna egy süllő kabátba (fujj) de szerencsére lemaradt. Aztán megint egy szabályosan szájba ahogy kell.

Az egész napi eredmény volt az az egy csuka, négy kétkilósforma és egy ötös süllő.   

     

A süllőkből természetesen a megengedett három darabot vittem el. Ha a szombati napot tekintem az idei év pecailag legjobb napjának, akkor ez a nap minimum megérdemli a második helyet.