Dunánál

Az elmúlt években ritkán fordult elő, hogy csak Májusban váltottam ki a horgászengedélyt, általában az elsők között mentem a horgászatra jogosító papírért, és amint tehettem a vízpartra is kinéztem. Idén valahogy csúszott a dolog.

 Tegnap este kinéztem a Benta-torkolathoz. Májusban itt mindig szoktak megcsípni pár harcsát, reméltem szerencsém lesz. A Duna még mindig elég magas, nagy támolygóval és  fahallal dobáltam a kavargó vizet.

DSC03806.JPG

Rablást nem hallottam, egy nemakadó odaütéssel megúsztam az estét. Süllőre rá sem próbáltam, nem jól folyt a víz.

A kerti tavamból ellenben sikerült halszelettel kifognom az apró aranyhalakat megtizedelő vérmes rablót, egy óriási törpeharcsa személyében.  Misi szinte eltörpült mellette.

aDSC03745.JPG

Misi a leendő horgászmacsek különben jól van, egyre elvenebb, minden érdekli.

aDSC03797.JPG