Koratavaszi potykák

Jött a hír öcsémtől: megindult a ponty a Balatonban. Nem jönnek nagyok, de esténként fognak 8-10 darabot - ami már jó kis pecának számít.

Rég jártunk Keszthelyen, már ideje volt a látogatásnak, meg amúgy is Tomi a héten kapta meg a friss jogsiját - itt az alkalom, hogy autópályán is gyakoroljon.

Kora délután rendben megérkeztünk öcsémékhez, ettünk pár szelet sülthalat, ittunk pár fröccsöt. A horgászsofőrré előlépett Tomi fiam fuvarozott ki hármunkat a balatonberényi strandra, majd ígéretet tett, hogy tíz körül értünk is jön.

Öcsém szerelt.

Csendes volt a víz, kellemes az idő, volt időnk poénkodni. A haskitoló versenyt Csaba nyerte,  igaz pici helyzeti előnnyel indult.

Bedobtunk és vártuk a kapást. A háttérben Karcsi.

Sötétedés előtt beindult az üzlet, egymás után jöttek a kapások.

Karcsi jól megvilágította a botokat.

Természetesen a jó hal megint meglépett...

A halak többsége visszakerült a vízbe, azért tíz órára sikerült megfogni a másnapi halászlé alapanyagát, jött pár kettő körüli potyka is.

Bár a halak többsége retúr közeli méret volt, nekem sikerült kétszer is megtépetni magam.

Jó kis idénykezdő peca volt, a másnapi halászlé is finomra sikeredett.