Gombás csukagombóc leves

A csukahús nagy hátránya, hogy szálkás. A szálkátlanítás egyik jó módszere a darálás.

 Most nem bonyolítottam túl a leves témát, nem főztem a csukacsontokból alaplevet. Egyszerűen kevés  olajon megpirítottam a hagymát, majd  rajta az összevágott zöldségeket.

 

Rádobtam a gombát és felöntöttem vízzel. Sóztam.

Közben a csukahúshoz tettem egy tojást, csipetnyi sót, borsot, pirospaprikát, kevés zellerzöldjét. Míg a leves forrt a halhúst jól összekevertem.

 

Bő fél óra forrás után a levesben zöldségeket krumplinyomóval egy kicsit összetörtem, majd mikor a leves ismét felforrt kanállal beleszaggattam a csukahúst.

 

Ízesítettem: sóztam, borsoztam. Gyorsan elkészült, a végeredmény pedig  egy nagyon finom zöldséges gombaleves, kellemes ízű szálkátlan csukahús betéttel.