Egy halatlan hallatlan történet

mese kategória

Augusztus vége felé jártunk. A kánikula már több napja tombolt.

k. éhes volt. A reggelit szokás szerint elbliccelte, csak egy bögre kávét ivott a kollégákkal, és most már így 11 felé marta az éhség a gyomrát. Az esti focimeccs közben bekapott három tükörtojás emléke messze járt, a mosatlan edények képe a mosogatóban azért beugrott. Ebédet fogok rendelni, futott át az agyán és már nyúlt is a szórólapért. Bepötyögte az asztali telefonján a futárszolgálat számát és várt. Csak a negyedik csengetésre szólt bele egy hang: tessék, Zsuzsi vagyok.

k. belekezdett, szinte egy szuszra hadarta el az iroda címét és hogy:-  egy kettes menüt kérnék uborkasalátával,- de mikor a desszerthez jutott volna (a somlói a kedvence) a hang kedves kacagása megállította.

-már bocsánat, de valami rosszat mondtam? -kérdezte

-á,dehogy, csak én nem fogok tudni semmilyen menüt kiszállítani, ugyanis a cégünk nem foglalkozik ilyennel, de ha mondjuk  két mázsa pontyivadékot szeretne azt szívesen leszervezem az adott címre

- ó, bocsánat, gondolom félreütöttem a számot, elnézést... bár a pontyivadék érdekel, ugyanis horgászom, mondta k. mosolyogva. - Esetleg kapitális süllővel is tudna szolgálni?

-hahaha, akár.Tényleg horgászol? És miért pont süllő ?  - kérdezte kicsit megbúgatva a süllőőőőt Zsuzsi, közben ügyesen áttérve a közvetlenebb tegezésre. Azonban ez k. figyelmét elkerülete, ha kedvenc időtöltéséről a horgászatról  kérdezték mintegy gombnyomásra üzemmódot váltott és szent áhítattal ment át horgász-mesélőbe.

-miért is süllő, hah, mert az a legszebb hal, és persze legfinomabb, és... és mesélt. Zsuzsi nevetgélve hallgatta, tetszett neki k. magával ragadó stílusa, és a hangja is olyan macsós férfiasnak tűnt. Lehet még hasonlít is Brad Pittre, gondolta és eszébe jutott, hogy vagy már két hete nem volt férfival. Az éjjeli szekrényen persze ott áll harcra készen Ügyeske, de azért az mégsem az igazi. Például tegnap este már nem is volt hozzá kedve.

- jó, jó, szakította meg k.-t egy levegővételnél, de mi a jó abban, hogy egy ilyen nyálkás állatot megfogsz, és ha jól értem utána még vissza is engedsz?

-nos, hát pont ez az, jött lendületbe k. -  az egész  maga az élmény: enyhe holdvilág a folyóparton, az éjszaka csendje, a víz illata, a nyugalom ami körülvesz, és én húzom a műcsalit feszült figyelemmel és, és akkor bumm, fröccs, odavág a süllő, hajlik a bot reccsen a fék... hát ez az élvezet.

-haha, hihi,- nevetgélt Zsuszi,- éértem, ééértem- búgta- bár én az élvezetet másként képzelem el, tudooood...

-hoppá, gondolta k.,- ennek fele se tréfa -miközben agya átváltott 'hogy dugjunk meg minden nőt azonnal' üzemmódra. Khm, azt hiszem egyre gondolunk, aaaa, ez azt jelenti, hogy, izééé, hogy szereted a sexet? - kérdezte nagy bizakodással a hangjában.

-háát, öööö, igen, mit tagadjam, mondta halkan és próbált valamilyen félszeg hanghordozást találni Zsuzsi. Szeretem, de ez ugye nem baj? - sőt beszélni is szeretek róla - vihorászott hozzá.

-iigen? - nyögte k. miközben mellékveséi hatalmas tesztoszteron löketet nyomtak a véráramba - igen? és mit szeretsz? - lihegte várakozva a kagylóba. Zsuzsi szorosan összeszorította combjait, a könnyed nyári muszlin ruhája kicsit felcsúszott rajtuk.

-szeretem ha a számban van - buggyant ki belőle nemes egyszerűséggel, - szeretem ha kitölti a számat, és azt is szeretem... k. fizikailag érezte, hogy agya zsugorodásnak indult, a szív oda már nem küldött vért, nagyot nyelt, pedig torka kiszáradt, a nadrág  hirtelen szűkösnek bizonyult egy ponton. Ilyen nincs - futott át borsószemnyire töpörödött agyán.

-ez azt jelenti, hogy szereted szopizni? - maga is meglepődött éles logikáján és rekedtesre váltó hangján, de okosabb kérdés nem jutott eszébe. Miközben az asztal alatt bal keze a slicc környékén próbálta meg elsimítani a nadrág redőit szája magától kérdezte: és mit még?

 -imádok beleülni is amikor jó kemény, és én diktálom a tempót, és olyankor felhúzom a lábam,és... jajj, de rossz vagyok, most mit gondolhatsz rólam?  - nyafizta Zsuzsi, de közben ujjacskája már felemelte a csipkés kis fehérnemű szélét és a pihék közt megtalálta a nedves kaput. -Ó, nagyon kis rossz vagyok.

-á, dehogy, dehogy, cseppet sem - ijedten igyekezett győzködni k., közben megrázta fejét és próbált kikeveredni a lila ködből. - Aaa, azt én is szeretem, és, hogy, izé, hogy állsz más pózokhoz, például hátulról?

-ó, az a másik kedvenc, ha keményen megfogják közben a derekam és....és csak mondta, mondta. k. nyelt, köhécselt, és nyugtázott: igggen, ígen, igen-igen, igen???, jah, igeeen, én is, én is...  aztán valahogy magára talált:

-te Zsuzsi, ha már így mindenben egyezünk, nem kellene nekünk találkoznunk, és khm, megbeszélnünk ezeket a dolgokat, khm, személyesen?

-akár... akár...  -mondta Zsuzsi, de ahogy felvillant előtte Ügyeske képe, folytatta: persze, akár  találkozhatnánk is.  És mikor érnél rá? kérdezte kényeskedve.

- például most ebédidőben - válaszolt k.  és egyáltalán nem hallotta gyomra vészes kordulását.

- ebédidőben? most? Zsuzsi kóstolgatta a szavakat. Talán Ügyeske segített dönteni: jó legyen, de ugye csak beszélgetünk? És hol?

Rövid egyeztetés után a Margit híd tűnt a legjobbnak. k. autóba pattant és - de ez már egy másik történet.

Címkék: sex, szopás, telefonsex