Szezonnyitó

Elkezdődött a szezon! A hírek szerint a Tisza-tavon már szépen fogják a halat pergetve a rablóhalra horgászók, balint, csukát vegyesen.

Az idei első halas pecázó napot jól kifogtam: szeles, hideg idő fogadott a poroszlói kikötőben. Kitisztítottam a csónakot a falevelektől, kidobáltam az esővizet, aztán irány a tározó.

Nem volt könnyű szélvédett helyet találnom, a nádfalak környékén próbálkoztam. Kilenc óra körül megjött az első ide csukesz, egy 52 centis példány, íme:

aDSC04029.JPG

Aztán a délelőtt eléggé eseménytelen volt, egy szép csapósügér törte meg a csendet.

aDSC04037.JPG

Délután úgy kettő körül indult be a hal. Egymást érték a kapások, de a csukák többsége 50 centi alatti volt. Szerencsére jött egy szebb három és fél kiló körüli példány is.

aDSC04044.JPG

Jót horgásztam, a csukák vehemensen védekeztek, de négy óra körül elmaradtak a kapások. Már a pakoláson gondolkodtam  amikor szerencsére a  'még egy  utolsó dobás' -ra  megjött az előző hal tesója.

aDSC04054.JPG

Nagy halat nem sikerült fognom, a merítőszákot sem kellett összevizeznem, de soha rosszabb szezonkezdést!