Gyúrói horgásztó

Kihasználva a jó időt vasárnap horgászni mentem. Nem keltem túl korán, a közeli Gyúrói horgásztó volt a célpont. Napijegy vásárlása után nyolc - fél kilenc körül értem ki a vízpartra, természetesen csak az ellenkező parton volt még szabad horgászhely, így sétáltam egy jót a friss levegőn.

 

 

 

 

 

 

 

A tó halállománya főleg telepített pontyokból áll, de ragadozó is él benne szép számmal (még tart a süllőtilalom). Két darab nemeshal elvihető és öt kiló egyéb.

Könnyű feeder botot szereltem, csontival csaliztam. Hamarosan megjött az első potyka, amnesztiát is kapott gyorsan.  A tóban testes compók is élnek, de azok sem elvihetőek, az enyém is fotózás után visszakerült a vízbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

A halak szépen csipegettek, a pontyok mellett jött pár egészséges kárász és keszeg is.

 

Egy jó hal is volt a horgomon (mindíg a legnagyobb hal lép meg a horgásztól), a  vékony zsinórral esélyem sem volt megállítani.

 

Jó idő volt, kellemes peca volt, és a halászlé friss halból is finomra sikerült.