Kolléga mesélte-befejezés

Nos, ma megkaptam a történet befejezésést. Mondjuk én nem izgultam, mert a végkifejletet tudtam, de mégis úgy illik, hogy a hiteles történetet írjam meg. Íme:

" Puszta kézzel benyultam a szájába. Megfogtam és megemeltem. Farkával tett egy kígyózó mozdulatot -akkora csavarást éreztem a kezemen mint eddig még soha. A csuklóm majd kifordult, de tartottam rendesen. Nagy levegővétel, tartom... jó lenne még egy kéz, tartom,  húzom, még csap egy nagyot: beterít vízzel, de nem foglalkozom vele... és végre kint van a parton. Leroskadok mellé, mindketten elfáradtunk. Szerencsére nem vergődik: megadta magát. Pihegünk. Életem legnagyobb hala.

Írod, hogy írigykedsz. Pedig az egészből csak a szerencsét lehet irigyelni. A fogások mögött  kb. 40-60 óra éjjeli pergetés van. Az már kevésbé írigyelendő, bár én élvezettel csináltam. Mindezért a jutalom hat harcsa (ez volt a hetedik), a többi átlag 3-4 kilós,  + három leakadt+ egy megtépett a 17es FL-al , öt balin 2-3 kiklósak, meg két gyereksüllő."

És így kerek a történet. Nem mindig a fogás számít - persze jó halat fogni - a horgászat, vagyis maga az élmény a fontos.