Mustáros csukaleves cipóban

- Drágám, miért szeretsz horgászni?
- Mert csend van és nyugalom.
- Jól hangzik, legközelebb megyek veled én is!
- Mondom CSEND VAN ÉS NYUGALOM!

Mostanában azt mondják bármilyen levesbe is kezdek abba előbb-utóbb tejszínes habarás és tárkony kerül. Pedig nem is.

A halászlé-csukapörkölt vonalat próbáltam kicsit megtörni, gondoltam együnk hal-levet, de mégsem a megszokottat. Hagymalevest cipóban még csak étteremben ettem, így amikor a sütödében megláttam az épp méretes cipókat rögtön tudtam: itt a nagy lehetőség. Halas hagymaleves lesz cipóban tálalva.

A hagymát szeletekre vágtam, kevés vajon megpirítottam, dobtam bele egy fél apróra kockázott sárgarépát és paprikát. Felöntöttem másfél deci fehérborral, tettem bele két kanál mustárt és beletettem a csukadarabokat. Pár perc után felöntöttem vízzel, sóztam, ízesítettem borssal, tárkonnyal. Kb huszonöt perc főzés után belecsorgattam a tejszínt és simára kevertem. A mustár és a fehérbor íze kellemsen találkozott, citromot már nem is tettem bele.

  Amíg a leves főtt, a cipók tetejéről egy-egy szeletet levágtam, és a cipók belsejét kanállal kiszedtem. Citromkarikával, rozmaringgal díszitettem. Nem csak a cipó miatt volt finom.