Csukaapró hagymaágyon

A szállást csak hat után foglalhattam el, ezért sötétig maradtam a vízen, de több halat nem fogtam. Kikötőben beszélgettem kicsit, a boltban vettem egy üveg bort, sőt kicsit kocsmáztam is, hipp-hopp fél hét lett.

A szálláson kellemes meleg várt, rendbe szedtem magam és megpucoltam a halat. Nem volt túl nagy, de eltettem egy sütnivaló adagot a többiből pedig készült a vacsora.

Felvágtam két fej hagymát és kevés olajon megpirítottam. Mikor már pirult rádobtam az előre besózott csukadarabokat és felöntöttem kevés vörösborral.

 

Lefedtem, pár perc párolás után hozzáadtam három gerezd hosszában felcsíkozott fokhagymát is. Pici vörösbor a halnak, kicsi nekem.

  

A bortól érdekes vöröses, később inkább barnás színt vett fel a hagyma és a halhús is. A végén levettem a fedőt és összesütöttem.

 

Friss kenyérrel, vörösborral leöblítve - finom volt.