Kis-Tisza

A Tisza-tó nem a leghalasabb korszakát éli. Enyhén szólva sem. Ezzel ellentétben a Kis-Tiszán szép pontyokat (tíz fölöttieket is) és jó süllőket fognak. A Kis-Tiszával 'csak' annyi a probléma, hogy rengetegen horgásszák, szinte egymást érik a csónakok. Van akit ez nem zavar, én inkább a csendes magányt szeretem, de most egy napra bevállaltam a közösségi életet.

Nem volt egyszerű ilyen részt találni ahol csak 1-2 csónak látszik a képen

 Végig ültem a napot, csak retúr kispontyot fogtam, rahedli kárászt, meg egy szép compót. Ami érdekes: törpeharcsát egyet sem. Szélcsendes részen sikerült helyet kapnom, déli órákban már majdnem pólóra kellett vetkőzni a napsütésben.

Egy szép kerek ezüstkárász

 

 A compót még szívesen megtisztítottam, a sütni való kárászokat gondoltam felajánlom Gyula barátomnak, de sajnos nem élt a lehetőséggel. Rám maradt a tisztítás, de finom sült kárászt vacsoráztam.