Hétvége

 

 

Péntek este lementünk a szüleimhez. Vacsorára természetesen főztünk egy jólsikerült halászlevet.

 

 

 

 

 

Szombatra laza horgászatot terveztünk apámmal. A hajnal már komoly tanyát ütött a tájra, a napocska küzdött a felhőkkel.

 A Baracskaiban próbálkoztunk pergetéssel csukára. Nem evett a hal. A hal általában éppen akkor nem eszik amikor az ember horgászna rá. Előttevaló napokban nagyon evett, biztos a következő napokban is fog, de aznap amikor te horgásznál akkor nem. Szerintem ilyenkor csak iszik. 

 Végülis mindennel próbálkoztunk, sekélyben, mélyben, még élő csalival is, de sajnos megúsztuk egy komolyabbnak tűnő rávágással, - sajnos nem akadt meg.

 

 

 

Délután a Ferenc csatornára mentünk kárászozni, apám ugyanis a hét elején jól fogott: napi 10-15 darab kilós kárászt zsákmányolt. De most itt sem evett a hal iagzán...

 

 

 

 

 

 

 

Azért vacsorára alkottam magamnak.... besóztam, ecettel meglocsoltam és kevés olajon, zöldpaprikával, paradicsommal megsütöttem. Finom volt.