Part

Kimentem a Duna parta. Mondhatjuk sétálni, de pergetőbotot is vittem. Már sötétben értem ki az ártéri erdőbe, pont ahol le szoktam menni a parta, no pont ott állt egy szürke opel. Motorzajt nem hallottam ellenben az autó mozgásban volt. Amolyan izgő-mozgó mozgásban. Ahogy közeledtem egyre jobban életre kelt. Próbáltam halkan elosonni az 'élő' autó mellett... de még így is hallottam a lihegését. És mintha még könyörgött is volna, hogy: mééég, méééég.........

Megkönnyebbültem ahogy kiértem a vízhez. A víz sajnos rosszul folyt, és ellenben az opellel nagyon nem élt. Dobtam párat, aztán próbáltam pár éjszakai képet készíteni.

 

Aztán meguntam, és kerülőúton kimentem a kocsihoz. Halat megint nem kellett pucolnom. Jahhh, legnagyobb bánatomra a multkori halpucoláskor eltűnt a filézőkésem, és azóta se került elő....