Tisza-tó 2008. December

November 30.-án már volt egy 'szopós' nap. Reggeli fagyok voltak  az előző napokban is, Óhalásziba szerettem volna bejutni, de nem sikerült. Ez is benne van a pakliban. Próbálkoztam a Kistiszán is, de eredmény nélkül.

 

Aztán megint kiolvadt és ki lehetett menni a tóra.  A nap első részében a süllőzést erőltettem, volt két kapásom, abból egy lett meg. Nem túl nagy, csak hármas, de baromira örültem neki. A jég megzavarta a halat,  nem találtam, így már attól boldog voltam, hogy nem betlivel megyek haza.

Délután átmentem a csukás pályákra, gondoltam hátha a csukák étvágyuknál vannak. Húzogattam a jobbnál jobbnak gondolt csalikat, de semmi. Már lassan vörösbe kezdett  átmenni a nyugati ég alja amikor jött egy rendes odaütés.  Küzdött a hal de sikerült megszálkolnom a  szűk hármas csukkot.

 

Persze esendőek vagyunk: mindig még nagyobbat, még többet, még szebbet, még, még, még ... szeretnénk, de én nagyon tudok örülni annak is ha egy betliszagúnak tűnő napon sikerül eredményesnek lennem. Az pedig, hogy csuka süllő vegyesen: -csak hal a tortán.